our dream figure

28. června 2013 v 15:34 | Terka
myslím že každá holka chce mít dokonalé tělo ale všeho moc škodí,vždy je potřeba se překonat a zabojovat (samodřejmě s mírou).
A jelikož prázdniny jsou prázdniny tak si myslím že je dobré připravit si svůj týdení nebo měsíční plán a boj s přebívajícím tukem vyhrát.
Jsem si jistá že i přesto že někteří maj tyto prázdniny nabité najdou se i tací co budou prázdniny trávit někde u babičky bez internetu a s nekonečnou nudou.A tímto článkem vám chci pomoci zařídit si za 2 měsíce dokonalé tělo.
Každý si samodřějmě tento plán bude muset trošku přispůsobit sobě.
A mě už nezbívá nic jiného než vydat tento článek a popřát vám hodně trpělivosti.

snídaně:
SNÍDANĚ VE SKLENIČCE
Na lehkou snídani ve skleničce budeš potřebovat:
  • Bílý jogurt Activie (může být i sladká, pokud vám nechutná normální)
  • Müsli
  • Ovoce (maliny, banán, jahody)
  • když si každý den dáte jiné ovoce,musli nebo jogurt vytvořítěe tím úplně novou chuť
Cvičení:
už několikrát zmiňované 30 days shered nebo něaký ten běžecký plán
(30 min. cvičení denně)¨
a tady je nějaký ten plán ale myslím že je lepší ho začít běhat až od 5 měsíce



Na obědě se toho moc nezmění asi jen trošku omezte sůl a myslete na to že nezdravé věci jsou NEZDRAVÉ.

Po obědě děte tak na hodinku spát protože spánkem se taky hubne sice né hodně ale hubne.

Na večeři jsou ideální saláty:ovocné,těstovinové,zeleninové......
nebo ryby Tuňák bude skvělou volbou.

A tak za hodinu po večer si děte zas zaběhat.


Až přídete znovu do školy budete hubenější a krásnější
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hanna Hanna | 21. října 2013 v 10:52 | Reagovat

Bezva článek:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama